Mission impossible

Just nu råder det packningskris på Ölslandabyväg 12. Jag får ta med 20 kg + 7 kg i handbagage. Hur ska jag kunna packa ner alla kläder som jag behöver under nästan fem månaders tid på en så yttepytteliten yta? Det är 30 grader i Taiwan nu och kommer bli femton grader i januari, med andra ord ganska stor temperaturskillnad. Dessutom ska jag till ett ovädernas land verkar det som, tyfon i helgen visar SMHI med massa blixtar och regn. Det är inte bara varmt och kommer bli kallt utan det regnar och blåser en himmla massa också! Suck... ger snart upp...

Kommentarer
Postat av: Julia

en blogg? trodde jag inte, men bra gjort! nu får du se till att hålla den uppdaterad så jag kan ha koll på dej VARJE DAG! puss

2009-09-04 @ 21:20:03
Postat av: Pia

Du har inte ett alter ego som kan åka med dig? Så får du 54 kg helt plötsligt... ;-) Lycka till!!!

2009-09-04 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0