Mid term plugg

Det är väldigt mycket skola just nu... Håller på att plugga till tre mid-term tests som jag ska ha nästa vecka. Ett i varje ämne vilket betyder att vi har prov tisdag onsdag och torsdag. Det var längesedan jag hade prov i tre ämnen samma vecka. I Borås brukar vi ha en tenta en vecka och en veckan därpå, lite bättre måste jag säga då man kan fokusera på en sak i taget. Som tur är läser jag tre ämnen just nu som hör ihop lite, Marketing management, Fashion brand strategy och Management. Ska bli skönt på torsdag kväll, om en vecka när allt är över. Det känns inte som man har så mycket till liv just nu, skola skola och skola. (Men det är faktiskt ganska roligt, hoppas inte mina roommates läser detta haha...)
Igår började vi kolla på True blood serien, den med Alexander Skarsgård. Jag kan verkligen rekomendera den! Kolla bara in introt till serien här:

http://www.youtube.com/watch?v=Wet5OM7RR8Q&feature=fvst

Twilight släng dig i väggen här har vi RIKTIGA vampyrer!

Förresten, sov som en prinsessa i natt, tack vare täcket och Benny...

Kommentarer
Postat av: Millan

vaddå släng dig i vägen twilight? :O TWILIGHT ÄGER! :DD <3

2009-11-06 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0