Orientationday!

En ny dag i landet annorlunda! Imorse tog vi bussen till skolan för en "orientation" som det stod på schemat. Det visade sig vara en två timmar långt möte för oss utbytesstudenter om saker vi redan visste allt för mycket om. Innan vi fick gå in i salen stod det en liten kines och blockerade ingången för oss med en scanner i hugsta hugg. Den såg ungefär ut som en sån man får på ica då man ska självscanna. Denna lilla manick satte han en centimeter ifrån huvudet innan han klickade till och tog kropstemperaturen på oss. Inget stick i rumpan eller pill i örat här inte och ingen svininfluensa heller för den delan, tack och lov. Sjukt tråkigt var mötet och ingen rundvandring blev det heller...  
Efteråt blev det subwaymacka och dags för kursregistrering. Klart är det att jag ska läsa Fashion technology fundamentals, Marketing management och Fashion brand strategy. Dessa tre kurser läser jag på textilinstitutionen och sen måste jag välja en kurs till. Det kommer förmodligen att bli Management på business avdelningen men vi får se, det är inte riktigt bestämt än. Vi träffade massa härligt folk på textilinstitutionen och kände oss som hemma efter en förmiddag av förvirring.

Utanför skolan! Det tar ca 30 minuter att gå från ena ingången till den andra på campusområdet... Sjukt stort alltså, speciellt om man jämför med Borås!


Jag och Helena!

Äntligen sushi! På rullande bord.

Det står Coca Cola, jag lovar...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu har jag hittat hit:) shit vad jag saknar dig!!! imorgon ska jag ut på exkursion som med andra ord betyder ut i mossen och skogen för att studera ekosystem.. haha passar mig super, tycker du inte! va rädd om di så hörs vi snart igen!!!!! rba att ni trivs! kramar och pussar i mängder!

2009-09-10 @ 20:46:06
Postat av: Far

Gott att ni verkar ha det bra men, men, Hanna högsta med u och kropp med ett p. Ha det

2009-09-11 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0