Haircut, Cicci och Hanna goes Page and Bob!


Jag och Cicci fick ett ryck och klippte av oss håret! Så här snygga är vi nu;)
Vi var på en jättefin salong igår i närheten där vi bor. När vi kom in kunde ingen ett ord engelska. Men vi hade med oss en bild på hur vi ville se ut så det ordnade sig med lite teckenspråk. Först skulle de tvätta håret på oss. Vi fick lägga oss i en massagesäng och så schamponerade de och masserade hårbotten i ca 20-25 minuter. Därefter fick vi nackmassage och sedan var det dags för klippning. När vi gick till kassan och skulle betala blev vi 50 kronor fattigare, helt sjukt billigt! Jag älskar Taiwan;)

En före bild!

Här klipper han av min toffs, trodde jag skulle svimma när han satte upp håret och bara klippte av det!

Mitt vackra långa hår...

Kommentarer
Postat av: Milla

Det blev jätte snyggt. :D pusspuss

2009-09-12 @ 13:03:27
Postat av: Anonym

Hej tjejer! Vad fina ni blev! Å vad underbart det lät att klippa sig där, både massagen och betalningen! Wunderbart!



Ha det bäst! Kramar

2009-09-12 @ 15:27:20
Postat av: Malin

Vågat tjejen.. Och du är lika snygg som vanligt.. Jätte fint blev det! :) Hoppas du har det bra.. Puss

2009-09-13 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0