Danshui

I söndags var vi på en dagsutflyckt till en stad som heter Danshui och som ligger ca 1,5 timme med tunnelbana norrut.

Det är en jättelång glass som helena har i munnen och ingenting annat;)


Igår tog Anson och hans flickvän med oss till ett äventyrsbadland som heter Bali. Det var hur kul som helst! Det bästa av allt var "lazy river". Det var en jättelång pool som gick runt hela området där man kunde flyta fram på stora badringar. Det fanns underströmmar i vattnet som gjorde att man åkte frammåt och bara kunde ligga och slappa. Jag, Cicci och Jessica tog tre varv på raken, det tog ca en timme. Idag ser vi ut som kräftor;) Men gött va det!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

haha, gud vad kul. jag vill också åka dit. ;) <3

2009-09-23 @ 18:07:36
Postat av: Yoli Design

wow wow hanna så roligt det är att du ha denna bloggen - mycket bättre än facebook för detta är ju något jag kollar varje dag!! Bloggar alltså!! hihi



Ni verkar ha det uuunderbart...

är faktiskt lite avsi på dig å alla dina härliga äventyr... Hälsa släkten också om du råkar stöta på några av de mina... haha :P



Du ser supersnygg ut på alla foton så packningen måste gått ganska bra ändå! ;D



Saknar dig massor...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-09-26 @ 11:37:55
URL: http://yolidesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0