Torsdagsmys

Vi har en liten tradition här i lägenheten... Varje torsdag efter kinesiskan har vi kvällsfika! Idag blev det scones i vår lilla "leksaksugn". Plåten är ungefär 10 gånger 20 cm, inte så stor med andra ord men gott blev det. Hitade en hel sida på nätet om scones när jag skulle hitta ett recept:
http://www.scones.se/
Till sconesen blev det chaite som Helanas pappa hade med sig från Sverige och som grädde på mostet blev det ett True blood avsnitt!
Det var förresten en liten jordbävning här idag vid fem tiden på eftermiddagen. Jag missade den men jag kände ett efterskalv när jag satt på kinesiskan senare på kvällen och stolen började gunga! Lite läskigt va det faktiskt...
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0